Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad
Rašić, V. (2024). NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620
Rašić, Valerija. "NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620
Rašić, Valerija. "NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620
Rašić, V. (2024). 'NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620
Rašić V. NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2024 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620
V. Rašić, "NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620