Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad
Klajić, V. (2024). ULOGA BRENDOVA U IZGRADNJI KONKURENTOSTI (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:411471
Klajić, Vukašin. "ULOGA BRENDOVA U IZGRADNJI KONKURENTOSTI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:411471
Klajić, Vukašin. "ULOGA BRENDOVA U IZGRADNJI KONKURENTOSTI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:411471
Klajić, V. (2024). 'ULOGA BRENDOVA U IZGRADNJI KONKURENTOSTI', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:411471
Klajić V. ULOGA BRENDOVA U IZGRADNJI KONKURENTOSTI [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2024 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:411471
V. Klajić, "ULOGA BRENDOVA U IZGRADNJI KONKURENTOSTI", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:411471