završni rad
PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI

Domagoj Jung (2018)
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad...

Jung, D. (2018). PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608

Jung, Domagoj. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608

Jung, Domagoj. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608

Jung, D. (2018). 'PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 17.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608

Jung D. PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2018 [pristupljeno 17.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608

D. Jung, "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608