Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE

Miroslav Sekelez (2016)
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad

Sekelez, M. (2016). INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

Sekelez, Miroslav. "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

Sekelez, Miroslav. "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

Sekelez, M. (2016). 'INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 15.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

Sekelez M. INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2016 [pristupljeno 15.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

M. Sekelez, "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.