Naslov | PRODAJNO POSLOVANJE U PODUZEĆU INFOKOM d.o.o. |
Naslov (engleski) | SALLES OPERATIONS IN THE COMPANY INFOKOM d.o.o. |
Autor | Toni Kljenak |
Mentor | Sandra Mrvica Mađarac (mentor) |
Član povjerenstva | Željko Sudarić (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Sandra Mrvica Mađarac (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Marina Guzovski (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru (Poslovni odjel) Vukovar |
Datum i država obrane | 2016-10-28, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija |
Sažetak | Prodaja je jedna od najvažnijih funkcija u procesu reprodukcije jer omogućuje realizaciju proizvedenih proizvoda, pretvaranje u novac, odnosno dostavu krajnjem potrošaču. Proizvodi koje potrošači neće kupiti, zapravo, nisu uporabne vrijednosti pa je, u tom smislu, prodaja mjerilo korisnosti ostvarene proizvodnje. Poduzeća tek prodajom dobivaju svoju društvenu potvrdu za proizvedene robe.
Funkcija prodaje usko je povezana s funkcijom marketinga. Poslovi i aktivnosti marketinga u neposrednom su kontaktu s tržištem, a isto tako je i prodaja jer se poslovi marketinga prepoznaju u funkciji prodaje. Funkcija marketinga poslovanje usmjerava prodaji pa su poslovi i zadatci marketinga objedinjeni u funkciji prodaje.
U ovom radu definirano je poslovanje i prodajna funkcija poduzeća Infokom d.o.o. koje u svojim prodajnim mjestima Infokom d.o.o. svojim kupcima nudi veći izbor prijenosnih i stolnih računala, monitora, televizora, mobilnih telefona, digitalnih fotoaparata, mrežne opreme, računalnih komponenti, pisača, projektora, autonavigacija, računalne periferije, razne vrste kablova i potrošnoga materijala. |
Sažetak (engleski) | Sales is one of the most important functions in the economic reproduction process because it enables the realization of manufactured products and turning them profitable, i.e. delivering them to the end consumer. The products that the consumers will not buy, do not possess the use-value, so in that sense the sales represents the standard for the usefulness of the realized production. Only through sales can the companies gain social acknowledgment for the manufactured products.
The sales function is tied closely to the marketing function. Businesses and marketing activities are indirect contact with the market, and same goes for the sales, because marketing activities are reflected in the sales function. The marketing function directs business towards sales, so the marketing jobs and activities are integrated within the sales function.
This final assignment paper describes the business and sales function of the company Infokom d.o.o., which in its Infokom d.o.o. selling spots offers its buyers a large selection of laptops and desktops monitors, TVs, smartphones, digital cameras, network equipment, computer components, printers, projectors, GPS systems, computer peripherals, various types of cables and supplies. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:150:242196 |
Studijski program | Naziv: Trgovina Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Pristup korisnicima matične ustanove |
Uvjeti korištenja |  |
Datum i vrijeme pohrane | 2016-11-04 10:17:40 |