Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad
Marić, A. (2022). POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645
Marić, Ana. "POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645
Marić, Ana. "POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645
Marić, A. (2022). 'POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645
Marić A. POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2022 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645
A. Marić, "POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645