prikaz prve stranice dokumenta NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA

Rašić, Valerija
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Rašić, V. (2024). NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620

Rašić, Valerija. "NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620

Rašić, Valerija. "NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620

Rašić, V. (2024). 'NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620

Rašić V. NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620

V. Rašić, "NOVE DIMENZIJE MARKETINŠKE INTERAKCIJE S POTROŠAČIMA", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:441620

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.