prikaz prve stranice dokumenta PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI

Jung, Domagoj
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Jung, D. (2018). PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608

Jung, Domagoj. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608

Jung, Domagoj. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608

Jung, D. (2018). 'PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 31.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608

Jung D. PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2018 [pristupljeno 31.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608

D. Jung, "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.