Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE

Sekelez, Miroslav
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Sekelez, M. (2016). INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

Sekelez, Miroslav. "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

Sekelez, Miroslav. "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

Sekelez, M. (2016). 'INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 12.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

Sekelez M. INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2016 [pristupljeno 12.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

M. Sekelez, "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.