prikaz prve stranice dokumenta TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU

Matić, Marin
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Matić, M. (2021). TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499

Matić, Marin. "TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499

Matić, Marin. "TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499

Matić, M. (2021). 'TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 30.11.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499

Matić M. TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2021 [pristupljeno 30.11.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499

M. Matić, "TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.