Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad
Šijaković, A. (2024). UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169
Šijaković, Andrej. "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169
Šijaković, Andrej. "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169
Šijaković, A. (2024). 'UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169
Šijaković A. UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2024 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169
A. Šijaković, "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169