University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar Business Department
Cite this document
Šijaković, A. (2024). UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI (Undergraduate thesis). Vukovar: University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169
Šijaković, Andrej. "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169
Šijaković, Andrej. "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169
Šijaković, A. (2024). 'UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169
Šijaković A. UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI [Undergraduate thesis]. Vukovar: University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar; 2024 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169
A. Šijaković, "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA MARKETING: PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE I VIRTUALNE STVARNOSTI", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, Vukovar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:121169