Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad
Matić, M. (2021). TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499
Matić, Marin. "TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499
Matić, Marin. "TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499
Matić, M. (2021). 'TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499
Matić M. TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2021 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499
M. Matić, "TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:660499