Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad
Maul, I. (2017). UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302
Maul, Ivana. "UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302
Maul, Ivana. "UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302
Maul, I. (2017). 'UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302
Maul I. UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2017 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302
I. Maul, "UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302