Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA

Ivana Maul (2017)
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad

Maul, I. (2017). UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

Maul, Ivana. "UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

Maul, Ivana. "UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

Maul, I. (2017). 'UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 09.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

Maul I. UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2017 [pristupljeno 09.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

I. Maul, "UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.