Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad
Zetović, D. (2020). ULOGA I UTJECAJ INTERNETA NA MARKETING U TRGOVINI (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:802795
Zetović, Dino. "ULOGA I UTJECAJ INTERNETA NA MARKETING U TRGOVINI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:802795
Zetović, Dino. "ULOGA I UTJECAJ INTERNETA NA MARKETING U TRGOVINI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:802795
Zetović, D. (2020). 'ULOGA I UTJECAJ INTERNETA NA MARKETING U TRGOVINI', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:802795
Zetović D. ULOGA I UTJECAJ INTERNETA NA MARKETING U TRGOVINI [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:802795
D. Zetović, "ULOGA I UTJECAJ INTERNETA NA MARKETING U TRGOVINI", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:802795